Termeni si conditii

Bine aţi venit pe Moja.ro, vă rugăm să citiţi cu atenţie termenii şi condiţiile înainte de a utiliza sau obţine orice servicii, informaţii sau materiale prin intermediul acestui site. Folosirea acestui site implica acceptarea termenilor si conditiilor de mai jos. MOJA.RO isi asuma dreptul de a modifica aceste prevederi fara o alta notificare. Cea mai recenta versiune poate fi gasita accesand aceasta pagina, numita "Termeni si conditii".Site-ul www.MOJA.RO este operat de catre persoana juridica S.C. Timo Pro Consulting S.R.L., persoana juridica cu sediul social in Bragadiru, strada Eroilor nr 14, corp A, apartament 1, punct de lucru in strada Ion Minulescu nr. 60, sector 3, Bucuresti, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/3779/2015, cod unic de înregistrare/cod TVA (RO)21253871.

Accesul pe site-ul MOJA.RO este garantat in interes personal respectiv plasarea de comenzi online, informare in privinta produselor prezentate pe site, sfaturi de styling etc. si nu ii confera dreptul de a exploata site-ul in orice alta maniera, in scopuri comerciale sau contrare intereselor MOJA.RO fara acordul prealabil scris al acesteia.Dreptul de a crea o legatura web - link - catre MOJA.RO este limitat, neexclusiv si revocabil, si este acordat atat timp cat nu aduce neajunsuri de orice fel pentru FUP sau oricaruia dintre partenerii nostri, numai dupa obtinerea in scris sau prin email a acordului nostru.

1. MOJA.RO detine dreptul de autor asupra informatiilor prezentate pe site
MOJA.RO isi rezerva dreptul de detinere al intregului continut al site-ului – fotografii, texte, elemente de grafica, templaturi, emailuri, etc. Acesta este protejat de Legea pentru protectia drepturilor de autor (legea nr. 8/1996) si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala.

2. Produse si servicii oferite catre comercializare pe MOJA.ROMoja.ro comercializeaza atat produse realizate sub marca proprie moja (imbracaminte, incaltaminte, articole de marochinarie realizate in ateliere proprii sau prin intermediul tertilor) sau produse realizate de catre furnizori selectati. Toate produsele comercializate sunt noi, prezenta ambalaj original si sunt insotite in momentul livrarii de catre facture fiscal. Produsele si serviciile sunt oferite in conditiile respectarii prevederilor prezentului document si in limita stocului disponibil.

3. Pretul produselor comercializate pe MOJA.ROPreturile prezentate pe site includ tva (19%) si nu includ cheltuieli de transport. Acestea pot varia in functie de metoda de livare selectata (curier sau posta romana) localitate, aria de acoperire a curierului, tara de destinatie national sau international sunt actualizate zilnic, in functie de cursul BNR. Ne rezervam dreptul de a modifica pretul sau specificatiile tehnice ale unui produs fara o notificare prealabila. Conform Art. 1665 din Codul Civil cu privire la pretul fictiv si pretul derizoriu:
a. Vanzarea este anulabila atunci cand pretul este stabilit fara intentia de a fi platit.
b. De asemenea, daca prin lege nu se prevede altfel, vanzarea este anulabila cand pretul este intr-atat de disproportionat fata de valoarea bunului, incat este evident ca partile nu au dorit sa consimta la o vanzare.In ciuda eforturilor noastre, un mic numar de produse pot avea pe site preturi gresite,stabilite in mod eronat de aplicatia noastra informatica. In aceasta situatie MOJA.RO nu se obliga sa onoreze comenzile cu pret derizoriu. In cazul in care pretul real este mai mic decat pretul publicat pe site, iar dumneavoastra ati achitat pretul in avans, diferenta va va fi returnatain termeni legali.

4. Plata produselor
Pentru plata produselor comandate pe MOJA.RO,exista 2 variante: ramburs la livrarea produselor de catre firma de curierat selectata sau plata in avans prin card bancar. Comenzile plasate pe site-ul MOJA.RO si achitate cu cardul sunt sigure si procesate de catre operatorul EuPlatesc.ro . MOJA.RO isi rezerva dreptul de a solicita plata in avans a produselor personalizate (marimi personalizate dupa dimensiunile clientelor, culori care nu sunt prezentate pe site, modele noi produse clientului etc.). Produsele care sunt realizate pe comanda la cererea clientului si se supun Ord. 130/2000. Cap. 2, Art. 10: Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit altfel: contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate.

5. Livrarea produselor
Site-ul MOJA.RO confirma telefonic sau prin sms livrarea produselor. Pentru ca acestea sa paraseasca depozitul nostru catre client, avem nevoie de confirmarea dumneavoastra, in caz contract se amana livrarea pana reusim sa va contactam.
Livrarea produselor se face oriunde in tara (Romania), prin intermediul unor firme de curierat rapid (Fun curier sau Posta Romana). Termenul de livrare difera la fiecare produs si este cuprins intre 1/30 zile lucratoare, acesta fiind comunicat individual catre client pentru fiecare comanda in parte.
Receptia produselor reprezinta acceptul clientului ca produsele au ajuns in stare buna. Factura constituie contractul de vanzare/cumparare conform legislatiei romane in vigoare. Clientul isi exprima acordul explicit la semnarea facturii cu privire la faptul ca a primit produsul (produsele) care este (sunt) conform cu comanda si cu nevoile acestuia.MOJA.RO isi rezerva dreptul sa intarzie sau sa anuleze livrari ale produselor comandate daca acestea nu pot fi onorate din motive independente de MOJA.RO care includ: nelivrarea la timp sau deloc a materiei prime de catre furnizori. Valoarea maxima a daunelor ce pot fi platite de MOJA.RO fata de orice client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este valoarea sumei incasate de MOJA.RO de la acest client.

6. Garantia produselor
Termenul de garantie, in baza facturii, este de 30 de zile calendaristice, calculate din momentul primirii coletului.La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect in ambalajul original, impreuna cu accesoriile aferente, copie de pe factura fiscala si certificatul de garantie in original (in unele cazuri este eticheta). In cazul in care nu se face dovada acestor documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia, contravaloarea transportului fiind suportata de catre client.Ne dorim sa va bucurati de produsele achizitionate, motiv pentru care va transmitem recomandarile noastre cu privire la ingrijirea acestora si conditiile prin care puteti beneficia de garantie.
Va informam ca articolele de imbracaminte, incaltaminte si/sau accesorii nu au o durata medie de utilizare si nici garantie legala de conformitate. Din acest motiv, pentru a asigura o experienta excelenta de folosinta, va recomandam purtarea alternativa a produselor si respectarea instructiunilor de mai jos:
RECOMANDARI GENERALE DE INGRIJIRE SI UTILIZARE A INCALTAMINTEI
- Dupa fiecare purtare, incaltamintea trebuie curatata de praf si asezata pe sanuri potrivite ca marime si forma;
- Este interzisa spalarea pantofilor in masina de spalat;
- Se recomanda depozitarea in locuri curate, ferite de umezeala sau surse de caldura;
- Inainte de aplicarea oricarui produs pentru intretinere, luciu sau crema este necesara curatarea si uscarea incaltamintei;
- Pentru a crea condiţii igienice de purtare şi a mari durata de utilizare, se recomanda purtarea alternativa a 2-3 perechi de încălţăminte într-o saptamana;
- Incaltamintea trebuie ferita de lovituri directe si de agatarea sau calcarea in obiecte ascutite, smoala, bitum sau alte materiale ce pot conduce la distrugerea talpii;
- Pantofii cu toc inalt sau talpa inalta nu sunt recomandati pentru conducerea autovehicolelor.

INSTRUCTIUNI DE CURATARE SI INTRETINERE A INCALTAMINTEI DIN PIELE NATURALA
- Incaltamintea cu fete netede sau presate se curata de praf cu o carpa moale umeda . Se recomanda evitarea periei si a substantelor de curatare ce contin acetona si alcool;
- Incaltamintea cu fete din piele velurata sau nabuc se curata cu o perie speciala pentru aceste tipuri de piele. A nu se folosi apa deoarece poate pata fata materialului. Petele de ulei sau grasimi se pot indeparta doar cu solutii speciale, recomandate acestor tipuri de piele;
- Incaltamintea cu fete de lac sau metalizate se curata de praf cu o carpa moale, fiind interzisa folosirea substantelor de curatare ce contin acetona si alcool;
- Incaltamintea cu fete textile se recomanda a fi purtata pe timp uscat. Dupa fiecare purtare, incaltamintea se curata de praf cu perie de haine uscata.

Modalităţi de asigurare a garanţiei:
- Repararea produsului;
- Înlocuirea produsului - dacă acesta nu poate fi reparat;
- Reducere din valoarea initiala - in functie de natura deficientelor prezentate;
- Returnarea contravalorii produsului, daca nici repararea, nici inlocuirea nu sunt posibile.

Conditii in care garantia devine inaplicabila sau nula:
- uzura morala sau uzura fizica normala a produsului;
- decolorarea produsului sau a unor parti componente in urma expunerii la factori severi de mediu (surse de caldura si/sau umiditate);
- defecte cauzate de utilizarea neadecvata sau in mod abuziv;
- interventia, repararea sau modificarea facuta de persoane neautorizate;
- deteriorari ale produsului cauzate, voluntar sau involuntar, de socuri asociate cu ruperea, agatarea, lovirea sau zgarierea bunului;
- intretinere defectuoasa.

7. Informatii despre RETURUL produselor cumparate
Toate produsele achizitionate de pe MOJA.RO, pot fi returnate conform legii, in 14 zile calendaristice de la primirea lor prin curier folosind acest formular. Clientul poate denunta unilateral contractul cu MOJA.RO fara a invoca un motiv, in termen de 14 zile calendaristice (cf. ord. 34/2014, numai in scris si poate returna produsul (produsele) in acelasi termen de 14 zile calendaristice.Inainte de returnarea produsului, este obligatoriu sa anuntati telefonic sau pe email (SALES@moja.ro) intentia de a returna un produs/mai multe produse.Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.Produsul va fi returnat in conditii bune, in punga sau cutia originala, neutilizat si nezgariat. In caz contrar ele pot fi reexpediate clientului, acesta suportand costurile de transport.

De asemenea, NU se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc. Puteti face returul prin orice firma de curierat, dar va recomandam pentru o mai buna desfasurare a procedurii de retur sa utilizati servicii de curierat. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului.Produsele pot fi returnate fara invocarea vreunui motiv.Adresa retur: Bucuresti, sector 3, strada Ion Minulescu nr 60, parter (intrare strada Morilor)
Produsul returnat trebuie sa fie insotit de copia dupa factura, si formular de retur completat online in contul clientului.Daca produsele alese pentru retur au fost insotite de cadouri, trebuie returnate si acestea.MOJA.RO va inapoia contravaloarea produselor in cel mult 14 zile de la data primirii returului. Suma inapoiata nu include cheltuielile de transport.Rambursarea contravalorii produselor returnate se va face prin transfer bancar in contul IBAN specificat in Formularul de Retur(va rugam ca acesta sa fie completat correct, sa fie cont de lei, in caz contrar MOJA.RO nu este vinovat pentru depasirea termenului de 14 zile de plata a returului.
Produse ce fac exceptie de la exercitarea dreptului de retur:
Conform articolului 16 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014, sunt exceptate de la dreptul de retragere:
- Produsele confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (masuri personalizate, culori personalizate, model personalizat)
- Produsele desigilate de consumator a caror noua comercializare ar putea prezenta riscuri din motive de igiena sau de protectie a sanatatii pentru alti consumatori.

Prin urmare:
Din motive de igiena, produsele din categoria lenjerie intima nu se pot returna.*
* Din aceasta categoria fac parte costumele de baie si lenjeria de corp (chiloti, slipi, sutiene, bustiere dresuri, sosete, etc).
Din motive de siguranta, produsele din categoria Beauty, nu se pot returna daca sunt desigilate, folosite sau testate.

8. Calitatea serviciilor de hosting, link-urile catre alte site-uri, erori de functionareSite-ul MOJA.RO este gazduit de serverele unei terte firme . MOJA.RO nu este resposabila pentru eventualele erori aparute pe site indiferent de motivele aparitiei lor, acestea incluzand modificari ale site-ului, setari, sau actualizari ale scripturilor programate.MOJA.RO nu este responsabila pentru eventualele erori aparute datorita folosirii anumitor browsere pentru vizitarea site-ului MOJA.RO

9. Abonarea si dezabonarea la newsletter
Abonare si dezabonarea la newsletterul site-ului este gratuita si voluntara, si implica acceptarea urmatorilor termeni de utilizare. Mesajele trimise nu sunt nesolicitate si oricand va puteti dezabona urmand instructiunile din subsolul fiecarui email. Mesajele trimise respecta legea Comertului Electronic in ceea ce priveste comunicarea comerciala asa cum este ea stipulata de legislatia romaneasca si internationala.

Utilizarea newsletterului se face in aceleasi conditii de limitare a raspunderii din punctul de vedere al continutului precum se autorizeaza si folosirea site-ului, in conditiile prevazute de prezentul document, iar politica de confidentialitate este descrisa pe larg in sectiunea urmatoare. MOJA.RO detine toate drepturile asupra continutului newsletterului trimis catre abonati in aceleasi conditii ca si pentru informatiile publicate pe site, in concordanta cu prevederile acestui document.

MOJA.RO isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul oricarui abonat la newsletter, daca considera are orice fel de motive pentru a crede ca abonatul respectiv nu respecta prevederile prezentului document.

10. Dispozitii finale
Orice alta problema cauzata de produsele si serviciile prezentate pe MOJA.RO si care nu este deja tratata de nici un articol din prezentul document, se va solutiona pe cale amiabila in termen de 30 de zile lucratoare de la data sesizarii in scris a problemelor, de catre utilizator.In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata romane sau unui organism de rezolvare a disputelor alternativ, agreat de ambele parti. Fiind de acord cu acesti Termeni si Conditii de Utilizare a site-ului MOJA.RO, clientul isi asuma in totalitate consecintele ce decurg din folosirea in aceste conditii a site-ului.