ADRESA DE LIVRARE / RETURNARE: sector 3, strada Coltei, numarul 42, etaj 1, apartament 11, TIMO PRO CONSULTING. Contact: 0758 372 260.
 
Termenul de livrare este de circa 10 zile lucrătoare, socotit de la data preluării comenzii dumneavoastră. Acest termen este orientativ şi poate fi modificat din motive independente de voinţa noastră.
 
Livrarea produselor se va realiza prin curier, la adresa indicata in formularul de comanda.
 
Costul livrarii se va mentiona pentru fiecare produs in parte.
 
Pentru mai multe informaţii despre detaliile legate de livrarea dumneavoastră vă rugăm să ne contactaţi la adresa de email contact@moja.ro, iar noi vă vom înştiinţa în cel mai scurt  timp posibil prin email sau telefon ziua în care coletul cu comanda dumneavoastră a fost expediat.
 
Orice deterioare cauzată produsului, coletului sau pachetului trimis de către noi, revine transportatorului conform legislaţiei în vigoare.
 
În cazul în care un produs nu se potriveşte clientului sau clientul nu este mulţumit de produs, clientul are dreptul de a se retrage din Contractul de Vânzare şi să returneze produsul în  termen de 10 zile de la primire cu excepţia cazurilor în care acest termen este prelungit în mod unilateral de către Moja.ro pentru produsul respectiv. Plata contravalorii returului urmeaza sa fie achitata de moja.ro in maxim 30 de zile de la efectuarea returului.
 
Clientul trebuie să trimită o cerere de retragere şi returnare a produsului sau a produselor prin mail înregistrat la adresa contact@moja.ro. Toate costurile generate de transportul produselor returnate vor fi suportate de către client.
 
Plata contravalorii produselor se achita prin transfer bancar, catre client, in baza unor informatii furnizate in formularul de retur sau prin email la contact@moja.ro.
 
În cazul returnării unui produs, clientul este obligat să returneze bunul fără niciun fel de deteriorare, în cantitatea iniţială şi în ambalajul original. Clientul trebuie să anexeze în coletul  pe care îl returnează formularul de returnare cu sectiunea ce cuprinde: numarul de cont, banca la care este deschis si titularul contului, pentru a putea fi achitat returul.
 
Am aprecia dacă ne-aţi trimite ataşat şi motivul pentru care demaraţi procesul de returnare a produsului/ produselor.
 
In cazul in care produsele se personalizeaza, fiind lucrate dupa dimensiunile clientului, moja.ro procedeaza conform articolului din legea Art. 10, lit. c, din OG 130/200 (“Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte”) care prevede: “contractele de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natural lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid”.